maandag 9 december 2013

Bijstandsgerechten

Voor wie net als ik rond moet komen met een klein budget, is het een kunst iedere dag een maaltijd op tafel te zetten. Dit bracht Merlien Welzijn op het idee om de website Bijstandsgerechten te starten. Op haar website en facebook-pagina publiceert ze recepten waarmee je voor weinig geld een voedzaam en lekker gerecht op tafel tovert. Daarnaast kunnen er ook recepten worden uitgewisseld door bezoekers van de website.
Naast recepten deelt ze ook zogenaamde 'zonnestraaltjes' uit onder haar volgers op facebook. Dit zijn cadeautjes zoals kleding, speelgoed, boodschappen of dinerbonnen. Zelf heb ik geen facebook, maar de website vind ik zeker een aanrader.
Volg bijstandsgerechten via bovenstaande link of via facebook.com/bijstandsgerechten.

1 opmerking:

  1. Bij goedkope maaltijden denk ik meteen aan pannenkoeken. Bedankt voor de tip. Ik ga er zeker kijken.

    BeantwoordenVerwijderen